מדיניות ביטולים והחזרים

מדיניות החזרת מוצרים


ביטול עסקה

עסקאות ניתנות לביטול על-פי הוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ״א-1981, ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע״א 2010.

יובהר, כי על פי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע״א 2010, לא ניתן לבטל עסקה למכירת מוצרי מזון (ובכלל זה, למען הסר ספק, משקאות אלכוהוליים) לאחר שההזמנה סופקה.

לא ניתן לבטל עסקה מחמת חרטה לאחר 12 שעות לפני אספקת המשלוח המיועד (להלן ״מועד הביטול האחרון״). במקרה של ביטול עסקה מחמת חרטה בלבד לפני מועד זה, המפעילה שומרת לעצמה על הזכות לגבות 5% או 100 ש״ח (לפי הנמוך מבניהם) מערך העסקה כדמי ביטול. עסקה שבוטלה לאחר מכן, תחויב במחיר מלא.

על אף האמור בכל מקום אחר בתקנון זה, מובהר ומודגש כי זכות הלקוח להחזרת מוצר ו/או לביטול רכישה, יהיו בהתאם ובכפוף לכל דין, לרבות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981, תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010, חוק המכר, התשכ"ח-1968 וחוק כרטיסי חיוב, תשמ"ו-1986.




החזרת מוצרים

ניתן להחזיר מוצרים עד 14 יום מרגע קבלת ההזמנה כשהמוצר סגור ובאריזתו המקורית בלבד (*בקבוקי אלכוהול בלבד*). לאחר החזרת המוצרים יינתן זיכוי מלא על כל בקבוקי האלכוהול החריף שהוחזרו, בהפחתת עמלת הסליקה שנגבתה ע"י חברת האשראי בגין סליקת כרטיס האשראי של הרוכש. 

**לא ניתן להחזיר בירות, יינות, שמפניות, משקאות אנרגיה, שתייה קלה ומשקאות אלכוהוליים שעשויים להתקלקל כתוצאה מחוסר שהייה בקירור***


איך מחזירים?

כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 054-3400134 ולתאם את מועד החזרת המוצרים למחסני החברה. 

החזרות יתבצעו ע"י הגעת הלקוח למחסני החברה ובתיאום מראש בלבד בטלפון המצויין מעלה.

במידה והחלטתם להחזיר פריט ואתם מעוניינים לקבל את כספכם בחזרה, יש להגיע עם המוצרים וחשבונית מס קבלה איתה בוצעה הרכישה. 

כתובת מחסני החברה: הדקל 12, מושב צלפון. 

שעות פעילות ההחזרות במחסני החברה:  ימים א'-ה' 12:00-16:00.

**הזיכוי יתבצע בהתאם לחוק ובהתאם להנחיות חברות האשראי. הזיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העסקה חויבה ולאמצעי התשלום ממנו בוצעה העסקה (אם שולם בתשלומים, הזיכוי יהיה גם הוא בתשלומים, אם שולם בכרטיס מתנה הזיכוי יהיה אף הוא בכרטיס מתנה וכן הלאה).

**החזרת מוצרים כפופה לשיקול דעת החברה, ובכל מקרה חובה כי המוצר הינו חדש לחלוטין, ללא סימנים, פגמים או מדבקות*

**לא תתבצע החזרת מוצרים ללא הצגת החשבונית מקורית להזמנה.